6 Julai 2014

DIA.. bayangan silam

hari nie hanya sekadar luahan rasa yang patut aku luahkan. makin aku pendam makin ade yang berura2. di harapakan dia faham ape yang aku nak luahkan nie.

Dear Mr. H,

saya tak tahu ape motif awak add saya. mungkin ape yang saya rasa ialah awak nak tahu ape aktiviti dan kehidupan saya selepas kita berhubungan. saya ingat awak dah lupakan saya setelah saya menutup laman sosial saya yang berhubungan dengan awak. tak sangka, awak cari saya lagi. adakah awak faham ape yang saya katakan pada hari peremuan kita yang terakhir... pada masa itu, saya nampak air mata awak turun kerana saya. saya nampak ikhlas itu dari mata. saya nampak sangat. tapi hati saya sangat keras. sangat keras.. even awak berjanji bagai dengan saya. saya pun saya tak  cair... saya tak terima satu pun ape yang awak nak katakan. bagi saya awak tak rasional. awak tak percaya yang awak akn JATUH kerana saya. tahu tak saya terfikir, hebat sangat saya ini sampai boleh menjatuhkan awak.... HEBAT  SANGAT K??????. saya tak hebat mane pun. saya hanyalah insan biasa je.. seorang perempaun yang lemah yang perlukan perlindungan dari kaum adam.

menyingkap masa lalu, saya belajar banyak benda dari awak sampai saya gunakan untuk "menentang " awak. kelakar kan... awak ajar saya untuk menjadi kuat tapi saya gunakan untuk menjatuhkan awak. saya tahu dan faham perangai awak dan sampai skrng saya rasa awak akan menuakan janji yang awak ucap masa malam tersebut. awak rasa berbaloi k ape yang awak baut tu? awak tak fikir k ape kesan yang awak akn dapat tu? atau awak nak buktikan dekat semua orang yang awak tu hebat sangat dalam semua hal??????//

saya masih ingat, awak ade masuk join satu persatuan nie. persatuan nie pun bukan calang2 persatuan. persatuan nie pun berdaftar dengan ROS.. tak silap saya. dan awak adalah ahli tertinggi persatuan tersebut. dan awak jugak ade anak2 buah.... rasa2 macam gengster kan... pantang bagi awak, ade orang usik barang awak atau tak menepati  janji. macam bulan 4, orang yang sayang.. awk buat ikut kepala otak awak. awak...primsip terlalu kuat...

TAPI ini semua dah jadi sejarah. harapa awak akan lebih jadi tabah dari saya sangka. saya harap awak akan jaga kesihatan awak. dan saya akan ingat apa yang awak cakap BELAJAR UNTUK MENGETAHUI PERASAAN ORANG LAIN and then awak pun sama kena belajar jugak. antara kita dah jadi sejarah. pandang ke hadapan mungkin awak akn jumpa jodoh awak lepas nie...


harap mr H faham ye,harap nie akan menjadi kenangan kita...


 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan