1 Februari 2013

sedih


hari nie dam malam nie yang pasti arin rasa mcm orang yang patut munasabh diri. hari nie, arin  buat orang naik angin. serius bila dia naik angin arin takut sanagt. takut dia hilang kesabaran. arin nak nangis time tu.
first time, arin buat dia macam tu. yelah nak cabar sangat kan. so dapat habuan nye la.

yang paling best, dia suruh arin nyanyi lagu nirwana band. humm... serius. malu sangat nak nyanyi. yelah selama nie nyanyi sorang2. kena pulak nyanyi untuk dia. bila arin nyanyi, dia memeng serius. rasenye kalau tengok live pun, gerenti arin takut. dia buat macam tu, dia mengajar sebenarnye. sama ada, kita malu tak bila tengok kita nyanyi dekat semua orang. of coz arin malu. melaikan kite ade keyakinan dan suara pun sedap, gerenti semua ok kan. hmm so arin faham lah.

kesimpulan nye, ape arin buat akan datang, orang akan mengata, selain itu, jangan cakap sesedap mulut je. sementara tu, sebelum buat kena fikir panjang.

apa2, arin suka cara dia, dia buat arin rasa faham apa yang dia sampaikan. mungkin antara jarak umur dengan arin yang membuatkan arin hormati dia.

untuk awak, maafkan saya. saya tahu perkataan MAAF tu tak bernilai pada awak, tapi bagi saya bernialai sanagt. saya rasa berdosa buat dekat awak. maafkan saya ea. saya janji saya tak kan buat macam tu lagi. saya tak kehilangan awak. saya sayang awak sangat. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan